New Ambulance for Jaltemba Bay- Nueva Ambulancia para la Bahía de Jaltemba- 2024

New Ambulance for Jaltemba Bay- Nueva Ambulancia para la Bahía de Jaltemba

New Ambulance is presented to the Emergency Medical Technicians at the Big Event –Nueva Ambulancia se presenta a los Técnicos de Emergencias Médicas en el Gran Evento

Jaltemba Bay Rotary Club found a used Ambulance that they purchased for the Emergency Medical Technicians in Guayabitos.  The bulk of the purchase was made with funds from a Rotary friend from North Carolina.  His name is Mark Reinhart.  Mark is the Son of Dale Reinhart who did a lot of work in Chacala, was involved with the Berkley California group, and they have a big connection there.

It is not well understood how Rotary brings people together from different parts of the world to get good things accomplished.  This is just another example of the international fellowship that we all share.  Support Rotary, and you support good things across the planet.  Jaltemba Bay is one place where people like to come and work to make the world a better place.

Club Rotario Bahía Jaltemba encontró una Ambulancia usada que compraron para los Técnicos de Emergencias Médicas en Guayabitos. La mayor parte de la compra se realizó con fondos de un amigo rotario de Carolina del Norte. Su nombre es Mark Reinhart. Mark es el hijo de Dale Reinhart, quien trabajó mucho en Chacala, estuvo involucrado con el grupo Berkley California y tienen una gran conexión allí.

No se comprende bien cómo Rotary reúne a personas de diferentes partes del mundo para lograr cosas buenas. Este es sólo otro ejemplo del compañerismo internacional que todos compartimos. Apoya a Rotary y apoyarás cosas buenas en todo el planeta. La Bahía de Jaltemba es un lugar donde a la gente le gusta venir y trabajar para hacer del mundo un lugar mejor.

Proud Mexican firefighters –Orgullosos bomberos mexicanos

The work never ends, Emergency room people from Canada and the USA discuss options for the new equipment with the Mexican EMTs. –El trabajo nunca termina, personal de urgencias de Canadá y Estados Unidos discuten opciones para el nuevo equipo con los paramédicos mexicanos.